All 43 audio Reviews


Zyzyx - Temineyes Zyzyx - Temineyes

Rated 4.5 / 5 stars

Damn man :000


DJ-Zyzyx responds:

I made Joarz kreygasm?? My life is complete :D thanks man <3


8-Bit Death Moon 8-Bit Death Moon

Rated 0.5 / 5 stars

You pretty much just found a MIDI of the song and then used squares, triangles and shit for the sound instead. Also this is very bad put together some sounds arent even 8Bit.



== Scorpion == == Scorpion ==

Rated 1 / 5 stars

That nexus patch tho lmfao


larrynachos responds:

That thoughtless and useless review tho lmfao


Jomekka - Eighto [Complextro RMX] Jomekka - Eighto [Complextro RMX]

Rated 2.5 / 5 stars

sad meme


People find this review helpful!

Azazal - Right Meow Azazal - Right Meow

Rated 5 / 5 stars

Very hard hitting drop! Like it. :)



Final Level Final Level

Rated 0.5 / 5 stars

Very bad mixing and volume balancing, omfg haha



-Afterglow- -Afterglow-

Rated 4.5 / 5 stars

Liiiiiit!



UFO Madness UFO Madness

Rated 0 / 5 stars

Jesus christ.



Art Art

Rated 0 / 5 stars

Can't handle all these off keys, like also it sounds like the piano and guitar bass is a audio loop or midi loop you (guys) added, the rest is pretty shit lol



Glitched Glitched

Rated 4 / 5 stars

8/10 for your first song bruh. ;)